piątek, 2 stycznia 2009

Mała inauguracja

No i stało się.

Obiecywałem sobie od dłuższego czasu i w końcu to zrobiłem. Niektórzy twierdzą, że tworzenie blogów to zwykłe zaśmiecanie sieci. Ale "all cool kids have them" więc czemu nie ja?

Brakowało mi miejsca w którym mógłbym zapisywać jakieś luźniejsze rozkminki i spekulacje jakie czasem przytrafiają się w mojej głowie. Blog daje możliwość wystawienia swoich myśli na krytykę innych. A siłowanie się na myśli z innymi rozwija mięsień mózgowy!

Nie liczę na jakieś niebywale światłe komentarze. W rzeczy samej, będąc świadom tego co mam zamiar tu wypisywać, powinienem się raczej spodziewać jadu i bluzgów. Ale może to tylko moja wrodzona paranoja.

No właśnie, tematyka... Z jednej strony chciałbym sobie pokomentować rzeczywistość, ale z jakiego punktu widzenia? Czy będę tu bardziej filozofem, który dzieli się owocami swoich fenomenologicznych eksperymentów i etyczny dywagacji? Czy będę bardziej gejem, który ostro krytykuje to co (jak najbardziej subiektywnie) obiera jako homofobię, bigoterię, nietolerancyjność, patologiczny konserwatyzm części społeczeństwa polskiego i światowego? A może zacznę lansować jakiś swój eko-światopogląd, angażować się w dyskusję polityczną i komentować poczynania władzy? Czy klimat będzie osobisty, a wpisy pełne emocji, pasji i uniesienia, czy może ton będzie zrównoważony i tylko czasami pozwolę sobie na jakąś sarkastyczną uwagę?

Na prawdę są w tym kraju sprawy, które doprowadzają mnie do wściekłości. Są ludzie, którzy plują słowami od których slag mnie trafia. Czasem widzę jak za obiektywną i oczywistą prawdę wciska mi się semantycznie bełkotliwą papkę upstrzoną erystyczną manipulacją. I dla własnej higieny intelektualnej dobrze jest chyba czasem wstać i powiedzieć "Ja przepraszam, ale gówno w złotym papierku to nadal gówno i jakby go nie reklamować, to dalej będzie śmierdzieć".

No a poza tym przyda się trening w pisaniu. Szczególnie ZWIĘZŁYM pisaniu!

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. No? Ej jak to działa? Mogę usuwać na twoim blogu własne komentarze? Nie wcale mi się nie podoba blogspot!!!! Wolę mojego bloxa tam się dobrze pisze blogi.

    Tak więc minus na stronę na której zamieszczasz swojego bloga, a plus za odwagę i nie owijanie w bawełnę tego o czym tu będzie. Masz szansę wd zapowiedzi którą żeś dał w pierwszej notce, o to by poważyć się pełen profesjonalizmu blog tematyczny. Nic ci nie chcę podpowiadać, ani nakazywać - niech blog żyje własnym życiem, i rozwija się wedle twoich potrzeb.

    Powodzenia na blogu :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy pytałem się Ciebie, czy coś jest warte, żebym wrzucił to na swojego bloga, mówiłeś: "To jest Twoje miejsce. Możesz z nim robić, co chcesz."

    Doradzam więc to samo, a reszta wyjdzie w praniu. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no i co była już inauguracja i co? co dalej?

    OdpowiedzUsuń
  5. normalnie śpię na twoim blogu
    zzz zzz zzz zzz zzz
    masz aktywność no ;ppp

    OdpowiedzUsuń
  6. trzymam kciuki... jak Ci się uda wytrzymać będziesz praktycznie moim dzieckiem blogowym :)

    OdpowiedzUsuń